- демократичне управління;
- етика дослідження;
- рецензування (peer-reviewing);
- педагогіка заснована на доказах (evidence-based pedagogy);
- кооперація;
- розширення дослідницького потенціалу;
- міждисциплінарність.
Завдання UERA:
- побудувати міцну дослідницьку організацію всеукраїнського рівня зусиллями її членів для розширення дослідницького потенціалу всіх членів організації;
- поліпшити якість емпіричних досліджень у галузі освіти в Україні;
- сприяти розвитку міждисциплінарності в дослідженнях;
- розширити поле педагогіки через взаємодію зі школами “дослідження дії” (“action research”), “дослідження уроку” (“lesson study”), “педагогіки, заснованої на доказах” (“evidence-based pedagogy”);
- сприяти розвитку критичного діалогу, зворотного зв’язку між дослідниками, інститутами і суспільством в цілому;
- внести вклад у професійний розвиток і розширення дослідницького потенціалу членів UERA;
- покращити співпрацю між дослідниками у сфері освіти в Україні та за кордоном;
- сприяти створенню мережі дослідників освіти в Україні та за кордоном;
- створити інфраструктуру для сталого партнерства та співробітництва між вищими навчальними закладами в Україні та за кордоном;
- забезпечити вагомий внесок у дискусію політики реформування освіти у формі засідань круглих столів, аналітичних записок та поширення рекомендацій про відповідні реформи, огляду літератури, наукових статей;
- поширення результатів досліджень і забезпечення діалогової платформи політики реформування освіти через публікації в науковому журналі, що рецензується “Статті UERA у сфері освіти” /”UERA’s Papers in Education”(почне виходити із 2016 року).