post

Понад 50 викладачів ЛНУ успішно пройшли програму з підготовки викладачів дистанційного навчання (е-тьюторів).

Курс «Сертифікація викладачів дистанційного навчання е-Tutor» проводився з 3 жовтня по 26 грудня 2015 року Університетом економіки та права «КРОК» на основі оригінального курсу, розробленого Університетом Анкари за підтримки Центру інноваційних методів навчання Школи менеджменту  та права Цюрихського Університету прикладних наук у рамках проекту інституційного партнерства Швейцарського національного наукового фонду.

Курс розроблено таким чином, щоб надати учасникам необхідні знання, обов’язкові для того, щоб стати ефективним викладачем дистанційного навчання (он-лайн тьютором). Тому у курсі представлено як огляд концепцій електронного навчання, так і процесів і інструментів, які потрібні для управління, організації та створення контенту для дистанційного навчання.

«Курси були досить інтенсивними, щотижня необхідно було відправляти близько двох або трьох завдань. Практична користь цих курсів для мене, як для викладача факультету іноземних мов, величезна. Коли наш університет перейшов на змішану форму навчання з використанням дистанційних технологій, багато викладачів досить невиразно уявляли собі як правильно, добре, і, головне, ефективно навчити студентів, як донести до них навчальний матеріал так, щоб вони дійсно його опрацювали і самі робили, а не просто використовували будь-які інтернет-джерела. Ці курси були спрямовані на розробку певних навичок у викладачів для того, щоб зробити навчальний матеріал інтерактивним, цікавим, що передбачатиме від студентів не просте копіювання, а практичну обробку і аналітичний підхід до дослідження цих завдань», – повідомила Мигович Ірина Вікторівна, учасниця програми з підготовки викладачів дистанційного навчання (е-тьюторів).

Кравченко Олена Леонідівна, коордиратор-тьютор спеціальності «Видавнича справа та редагування» ЛНУ імені Тараса Шевченка: «Всі навчальні  завдання були практично зорієнтовані та спрямовані  на вдосконалення наших знань щодо форм та методів роботи у навчальній платформі Moodle. Нас вчили використовувати творчий підхід до створення та представлення навчального матеріалу, як урізноманітнити завдання, зробити їх більш цікавими та інтерактивними для студентів і, тим самим, покращити засвоєння навчального контенту.

При створенні завдань курсу ми орієнтуємось на те, як його  сприйматиме студент, продумуємо механізм виконання ним запропонованого завдання. А курси допомогли нам поглибити свої знання та більш ефективно використовувати вже набутий досвід роботи тьютором».

Навчання за курсом  «Сертифікація викладачів дистанційного навчання е-Tutor» дозволило викладачам покращити знання базових концепцій електронного навчання та он-лайн теорій навчання,  краще розуміти систему забезпечення якості в електронному навчанні. Викладачі-тьютори зможуть ще ефективніше визначати які он-лайн теорії навчання потрібні, щоб допомогти студентам вчитися, використовуючи методи електронного навчання.

news_febrary_04_16_1news_febrary_04_16_2news_febrary_04_16_3