post
У січні цього року ЛНУ імені Тараса Шевченка став членом UERA – Української Асоціації Дослідників Освіти.
Членство в UERA для Луганського національного університету – це результат активної роботи дослідників університету, зацікавлених у розвитку вітчизняних досліджень у сфері освіти, а також у можливості стати частиною міжнародної команди, об’єднаної спільною метою – підвищити якість освітніх послуг в Україні.Для довідки.Українська Асоціація Дослідників Освіти (UERA) – це неурядова, некомерційна дослідницька організація, яка є частиною Європейської Асоціації Дослідників Освіти (EERA – European Educational Research Association, http://www.eera-ecer.de/).UERA керується такими цінностями:

  • демократичне управління;
  • етика дослідження;
  • рецензування (peer-reviewing);
  • педагогіка заснована на доказах (evidence-based pedagogy);
  • кооперація;
  • розширення дослідницького потенціалу;
  • міждисциплінарність.

Завдання UERA:

  • побудувати міцну дослідницьку організацію всеукраїнського рівня зусиллями її членів для розширення дослідницького потенціалу всіх членів організації;
  • поліпшити якість емпіричних досліджень у галузі освіти в Україні;
  • сприяти розвитку міждисциплінарності в дослідженнях;
  • розширити поле педагогіки через взаємодію зі школами “дослідження дії” (“action research”), “дослідження уроку” (“lesson study”), “педагогіки, заснованої на доказах” (“evidence-based pedagogy”);
  • сприяти розвитку критичного діалогу, зворотного зв’язку між дослідниками, інститутами і суспільством в цілому;
  • внести вклад у професійний розвиток і розширення дослідницького потенціалу членів UERA;
  • покращити співпрацю між дослідниками у сфері освіти в Україні та за кордоном;
  • сприяти створенню мережі дослідників освіти в Україні та за кордоном;
  • створити інфраструктуру для сталого партнерства та співробітництва між вищими навчальними закладами в Україні та за кордоном;
  • забезпечити вагомий внесок у дискусію політики реформування освіти у формі засідань круглих столів, аналітичних записок та поширення рекомендацій про відповідні реформи, огляду літератури, наукових статей;
  • поширення результатів досліджень і забезпечення діалогової платформи політики реформування освіти через публікації в науковому журналі, що рецензується “Статті UERA у сфері освіти” /”UERA’s Papers in Education”(почне виходити із 2016 року).